Da’s de slogan waarmee we sinds deze week uitpakken in onze nieuwe rekurteringscampagne. Bij Meat&More blijven we groeien en nieuwe winkels openen, daarom zoeken we constant naar extra medewerkers. Een nieuwe online en offline campagne met een videospot en opvallend campagnebeeld helpen ons bij die zoektocht. Het idee erachter? Met een job bij Meat&More, Buurtslagers of Bon’Ap heb je een toptransfer te pakken.

In 2020 openden we maar liefst 17 nieuwe winkels en ook dit jaar groeien we aan datzelfde tempo verder. Maar geen nieuwe winkels zonder extra versterking van onze teams natuurlijk. Daarom lanceren we deze week onze nieuwe rekruteringscampagne, ‘Klaar voor jouw toptransfer?’. We zetten volop in op digitaal, maar vergeten ook onze eigen printkanalen (zoals de folders) niet.

Campagnebeeld klaar voor jouw toptransfer

De campagne is ludiek en misschien zelfs wat onverwacht. Maar het zegt meer over ons dan je op het eerst zicht zou denken. ‘Iedereen gelukkig in z’n job’ is meer dan een moto, we vertalen het ook naar de praktijk.

Iedere medewerker bij Meat&More krijgt namelijk persoonlijke begeleiding en coaching van zijn of haar HR business partner. Ook opleidingen helpen onze medewerkers te ondersteunen en werk maken van hun talenten. Dat is wat de coach uit de campagne, die met al zijn inzet en enthousiasme supportert voor onze winkelmedewerkers, voorstelt.

Dus, klaar voor jouw toptransfer?