digitale discovery day bij Meat&More

Krijg de smaak te pakken bij Meat&More

Vorige zomer organiseerden we voor het eerst een discovery week voor pas afgestudeerde bachelor- en masterstudenten. Wegens groot succes – bekijk dit en dit filmpje maar – herhalen we de formule dit jaar. Al schaven we het concept wel bij omwille van de onzekere covid-situatie.

‘Dit jaar kiezen we voor een online dagprogramma’, vertelt Katia De Greve, coördinator employer branding. ‘Het kreeg de toepasselijke naam discovery day.’ We maken er een interactieve dag van waarbij we starten met een wederzijdse kennismaking en een verwelkoming in de boeiende wereld van een groeiend voedingsbedrijf door onze zaakvoerder. Daarna staan er proefsessies met verschillende afdelingen en een Q&A op het menu.

Katia - employer branding coördinator

Afsluiten doen we met een verkorte versie van onze training IEDA. ‘Daarbij leren de deelnemers hun professionele profiel kennen. Erg waardevol voor een young graduate’, licht Katia toe. ‘Het extra voordeel is dat wij de deelnemers op die manier ook beter leren kennen. Het einddoel is om na de discovery day een verkorte sollicitatieprocedure op te starten met de deelnemers.’

Deze zomer organiseren we drie digitale discovery days: op donderdag 1 juli, maandag 2 augustus en vrijdag 3 september, telkens van 10 tot 14.15 uur. Om de kwaliteit van de discovery days te garanderen, beperken we de groepen tot tien deelnemers per dag. Snel zijn is de boodschap voor geïnteresseerden.