logo smaakbrigade

smaakbrigade (de, v)

Trotse #MMtoppers die onze producten proeven én beoordelen om de kwaliteit te verbeteren, verenigd door hun passie voor smaak en vakmanschap. Samen gaan ze voor nog meer zorgeloze maaltijden.

Met Meat&More staan we garant voor een uitgebreid gamma van producten. Van vlees en charcuterie tot maaltijden en meer. Om onze missie van zorgeloze maaltijden elke dag opnieuw waar te maken, is het belangrijk dat we blijven inzetten op de smaak en kwaliteit van onze producten. Daarbij kunnen we niet zonder feedback op die smaak en kwaliteit, zowel van klanten als van jullie allemaal.

 

Dus, mogen we ook jouw feedback horen?

 

Achter de schermen van productontwikkeling

Hoe weten we wat onze klanten écht willen? En hoe vertalen we dat naar succesvolle producten? Om van een klantwens naar een topproduct te gaan, nemen we heel wat stappen. Tijdens een Meet&Eat-sessie kreeg je een boeiende blik achter de schermen. Die infosessie vertaalden we naar deze video.

Banner proefboekje

Ons proefboekje

Iedere medewerker ontving een exemplaar van Ons Proefboekje. Daarin vind je bonnen voor maar liefst acht gratis producten: van nieuwere toppers tot klassieke favorieten. De ideale kans om (opnieuw) kennis te maken met wat ons aanbod zo bijzonder maakt. En we willen ook weten wat je ervan vindt! Daarom kan je op elke product feedback geven.

Mes en vork logo

Interne smaakpanels

Collega’s van centrale kunnen zich engageren voor onze interne smaakpanels. Twee keer per jaar nodigen we collega’s uit om een product uit ons assortiment te proeven en beoordelen. Per smaakpanel worden 25 collega’s geselecteerd en uitgenodigd. Die selectie is willekeurig, maar wel representatief over de verschillende divisies heen.